Roligaste kvällen på länge!

Vi firade min syster Jessica med pompa och ståt i lördags. Först hade vi knytis hos henne (se inlägg här). Sen gick vi ut på kvällen. En av våra tusen kusiner skulle till kvarnen på söder så vi åkte dit först. När vi står utanför för att samla ihop oss kommenterade jag att jag inte tyckte det var trevligt att en av vakterna stod och rökte och blåste röken på de som stod i kön. Det verkade som att han hörde det för vi fick inte komma in. Han sa att en i sällskapet var för full. Han hade bara druckit två öl hemma hos Jessica så han var nog nyktrast av oss alla! som ni vet är det ingen idé att tjafsa med dörrvakter så vi tog vårt sällskap på 10 pers och spenderade våra pengar på andra ställen. 

Tyvärr spenderades en del av dessa pengar på Debaser på medis. Inte helt ok! Värdelös musik, svindyra drinkar och tråkiga lokaler. Det fanns inte ens en garderob! Jag beställde en 4:a mojito och fick betala 120 kr för den. Den var inte ens god och helt felgjord... Ingen gillade Debaser så vi gick till "Ett ställe" som ligger nedanför söderhallarna. Där hade vi så himla roligt! Vi borde verkligen gått dit på en gång! 


Jag och födelsedagsbarnet


Födelsedagsbarnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback