Snilleblixt

Jag fick värsta snilleblixten förra veckan. Alva har fotbollsträning på söndagar och under den tiden kan jag antingen sitta och snick-snacka med de andra föräldrarna, eller så kan jag använda tiden till något bra. Jag kan springa! Om jag lämnar Alva där så har jag max 40 min på mig. Förra veckan sprang jag typ 4km för jag hade inget bra spår och jag ville inte vara borta för länge. Sen är det kul att titta på dem när se övar match på slutet. Den här veckan gick hon på kalas så det blev ingen fotboll, men jag tog mig ut ändå och sprang 5km. Eller sprang och sprang. Det finns förbättringspotential om man säger så!

Kommentarer
Postat av: kenneth jansson

kan du inte springa runt fotbollsplan, då får du både motion och ser på träningen

2013-09-25 @ 18:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback