Det finns folk och det finns folk!

Igår handlade jag i brommaplan på vägen hem. När jag kom ut till bilen hade något skrapat upp och bucklat till vår bil. Fattar inte hur han/hon (hen!) lyckats. Parkeringsplatserna är på snedden så det mest logiska vore att man skrapar i bilen till höger om en själv når man backar ut. Men den här personen har skrapat i vår bil på högra sidan. Ända upp på handtaget på höger bak. Känns som en jäkligt stor bil med en ruskigt klantig förare. En annan sak som är konstig är att ingen kom fram och berättade att de sett något! Jag har inne i affären högst 10 min. En tredje sak som är konstig är att det ALLTID är jag som har bilen när det händer något med den. Första gången var det någon som kastat ett batteri på taket på bilen, andra gången var de t en kvinna som backade in i mig, tredje gången var det jag som krockade (den kan jag inte skylla på någon annan), fjärde gången var det Alvas kompisar som repade lacken när jag och Alva var hemma hos dem och nu den här gången. Vi har i alla fall lärt oss att drulleförsäkringen är något vi behöver!




Kommentarer
Postat av: kenneth jansson

vilka arslen det finns...

vad har ni för bil?

2013-09-25 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback