Så var det Tyras tur

Erik är fortfarande så sjuk att han mest ligger i sängen. Igår var febern uppe på 39 igen. Idag när jag satt och myste med Tyra i soffan kände jag att hon var varm. 38,4 hade hon. Såklart. Vad är det med min familj?? Jag är den enda som inte varit sjuk än. Jag säger än eftersom min tur säkert kommer snart.

Mitt jobb fyller 10 år imorgon och det ska firas med pompa och ståt. Jag var uttagen att göra ett grupp arbete i morgon på förmiddagen för att ta fram ett förslag på hur vi ska utmana de andra operatörerna. Resultatet skulle vi presentera för ledningen på eftermiddagen. På kvällen var det stor fest på ett ställe i stan. Jag får helt enkelt fira med gnäll och gråt här hemma.

Tyra har gnällt över att hon har ont i snippan. Jag hoppas verkligen inte hon har urinvägsinfektion! Det är inte kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars er, hoppas du klarar dig i alla fall. Det är väl alltid så med småbarn, ska man göra nåt kul så kan man med 100% säkerhet säga att dom kommer att bli sjuka just då. Krya på er!
/Åsa

2013-05-03 @ 09:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback