Jag kan inte röra mig idag!

Igår gjorde vi två övningar som inte direkt känns just när man gör dem, men dagen efter känns de desto mer! Det ena var tuck hang. Då ska man hänga i en stång med knäna upp i 90 grader. Typ som när man sitter mot en vägged benen i 90 grader. Den är as jobbig, men det känns inte så mycket i magen utan mer typ hela kroppen. Den andra är deadlift med raka ben. Igår körde vi med 20 kg. Då ska man med raka ben lyfta 20 kg från golvet upp tills höfterna är uträtade. Det känns inte alls jobbigt och man tänker varje gång att man borde ta tyngre vikt på den övningen. Idag känner jag att 20 kg var lagom. Magmusklerna sitter i en knut mitt på magen så jag kan knappt gå upprätt.

Kommentarer
Postat av: lilla morbror

visst är det härligt...

kommer ihåg när jag gjorde lumpen, maxade på stående vadpress.

560 kg på axlarna och lyckades göra ett par reps...

kunde inte gå på ett par dagar, tror jag krympte med...

2013-05-18 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback