Nackspärr from hell

I onsdags vaknade jag och kom inte ur sängen. Erik hade somnat hos Tyra så jag var ensam och övergiven med min smärta. Jag tyckte sjukt synd om mig själv. Det tog 45 att komma upp ur sängen och jag har inte den typen av marginaler på morgonen. När jag kom upp kände jag att jag även hade sjukt ont i magen och var tvungen att ta en Samarin. Tyvärr låg de högt upp och jag är, som ni förmodligen känner till, inte så lång. Jag var tvungen att väcka Erik och be honom om hjälp. Han idiotförklarade mig med blicken och vi diskuterade bilkörning med nackspärr... och beslutade att det kanske var bäst att stanna hemma. Problemet med det är att jag ska ta över en kollega som ska vara föräldraledig och han har sin sista dag idag och vi var såklart inte klara med överlämningen... Men det var omöjligt att ta sig iväg någonstans.

Dagen spenderades i soffan framför TV'n tittandes på tonårsflickor serien vampire diaries. Efter ett tag var jag så uttråkad så jag meckade ihop ett par converse skor i marsipan, till doptårtorna jag håller på med. döDe blev rätt så bra, med tanke på att jag aldrig modellerat något mer avancerat än ett får-huvud.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är verkligen jättejättefin, men varför gjorde du ett fårhuvud undrar jag ju litegrann?

Svar: Tack! Jag gjorde fåret Shaun cupcakes till Tyra när hon fyllde 1 år.
Jenny

2013-03-01 @ 11:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback