En god natts sömn.

Eftersom Alva hostade som en galning insatt så fick hon ligga hos mig och Erik la sig på soffan. På morgonen klagade Erik över vilket liv det varit på natten. Jag och Alva tittade på varandra och undrade vad han pratade om för vi hade sovit superbra. Tydligen hade Sigge tagit i en mus. En fluga hade surrat omkring och det blir väldigt ljust eftersom det inte finns några persienner i vardagsrummet. Han har väl inte helt nöjd med sov arrangemanget. Men jag och Alva var utvilade.

Erik och Alva åkte till Muskö idag och ska sova där till imorgon, så jag och Tyra är ensamma idag. Vi har haft det superhärligt. Vi tog bussen till affären och köpte mellis till Tyra, sen tittade vi på hästarna och gick till hovgården och tog en kaffe. Sen var det två timmar kvar till bussen skulle gå så vi gick hem. När vi kom hem hoppade vi i poolen. Det var 26 grader så till och med jag låg i en timme och plaskade.

Tyra saknar Alva. Hon frågar om hon är på dagis hela tiden. Jag saknar henne också, men jag tror hon har det toppen med Erik och alla som är på Muskö. De har varit ute och fiskat strömming idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback