Jul och nyår

Torsdag 20/12 barnens farmor kommer på besök och stannar till söndag 23/12. Perfekt för oss så vi kunde lämna barnen hemma och handla alla julklappar. Sen var det då julafton som spenderades hos barnens faster Åsa. God mat och massor med julklappar. MASSOR med julklappar. På juldagen var vi hos min mamma. God mat och massor med julklappar igen! Något med maten den här dagen var skumt för min syster Jessica, hennes dotter Freja, Alva, Tyra och mamma kille Lelle blev magsjuka på kvällen eller dagen efter. Annandagen spenderades därför hemma istället för hos min morfar som vi egentligen skulle.

På nyårsafton fick jag lite panik över bristen på träning och överfödet på mat så jag var tvungen att gå ut och springa lite. Det gick ganska bra. Total strecka ca 5,7km inkl 5 min gång i början och ca 3 min gång utspritt under turen. På kvällen var vi hemma och käkade god mat och var bara vi. Väldigt skönt faktiskt. Dagen efter hade jag lite panik igen över att jag jag ätit så mycket godsaker så jag hängde med min mamma till gymmet på sitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback