Duktiga jag

Jag var ute och sprang idag. Jag gillar inte att springa, men jag känner att träna tre dagar i veckan räcker inte. Jag vill lägga till en dag på helgen. Eftersom mitt gymkort är svindyrt har jag inte råd eller lust att köpa ett till för att kunna träna på helgen, så springa är lösningen. Jag har så skitdålig kondis också så jag orkar inte springa så långt så det tar inte så mycket tid heller. Idag sprang jag 10 min, gick 1 min, tre gånger. Så sammanlagt sprang jag 30 minuter. Jag kom typ 5 km.

Jag har ju skickat ut mail till alla på IT avdelningen på jobbet om att vi ska springa vårruset så jag måste ju träna upp min kondis så jag håller 5 km i alla fall. Annars är det pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback