Var det mitt undermedvetna som ville säga något?

Vår varmvattenberedare har gått sönder så vi har inget varmvatten. Jag duschar på gymmet och på jobbet. Igår skulle jag duscha på jobbet. Eftersom jag ändå måste släpa på en massa grejer så stoppade jag ner träningskläder så jag kunde springa på lunchen. Strax innan lunch kom jag på att jag hade packat ner inneskorna så jag kunde inte springa. Fine! Tänkte jag. Jag kunde gå ner i jobbets gym på lunchen då. Men det gick inte heller för jag hade ett möte som drog ut på tiden så jag hade inte tid. Fine! Tänkte jag. Jag går ner efter jobbet då. Och det gjorde jag, men då upptäckte jag att jag glömt att packa ner träningsbrallor! Det blev helt enkelt ingen träning igår. Men jag fick duscha i alla fall och det var ju skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback