Redo för vårruset!

Eftersom jag vabbade igår kunde jag inte träna, så jag drog ut och sprang idag. Hade på mig ett par tights från H&M. Helt värdelösa. Tighta, men lösa ändå. De åkte ner så jag fick hängrumpa (mer än vanligt alltså) och längst ner sitter det en dragkedja som hamnade innanför skorna hela tiden. Kommer inte ha dem mer. Förhoppningsvis kan man börja ha korta tights snart. Det har jag några som jag tror är skitbra.

Hur som helst så sprang jag 5km på 35 minuter så jag är redo för vårruset. Hoppas jag kan slipa lite på tiden bara. Jag har faktiskt aldrig i hela mitt liv kunnat springa 5km utan uppehåll så jag år grymt nöjd som det är... men det går ju alltid att bli bättre. Jag gick faktiskt i två korta men vidriga backar. Nästa gång får jag försöka springa i dem också. Den ena är mentalt skidsvår. Jag vet inte varför, men jag kan inte se mig själv springa upp för den...

Kommentarer
Postat av: lilla morbror

kudos...

mitt rekord är 6 km på 25-27 minuter...

det lär ju du spöa lätt om en månad eller så...

fast å andra sidan är jag ju en smula större än du...

2013-04-28 @ 15:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback