Det tog inte så lång tid

Nu verkar det vara min tur att blir sjuk. Inte helt otippat eftersom Alva och Tyra varit sjuka. Även min syrra som jag var och fixade håret hos i tisdags är sjuk. Det bästa med att vara förkyld är att man kan dricka obegränsat med ingefärste med honung! Sjukt gott!

Sitter och kollar på plus på TV. De har testat en kräm som ska ge större bröst. Det finns kapslar också. Man ska äta dessa kapslar i 6 månader och det är ett hormon som ska likna östrogen. Gissa om det funkade! nej, såklart inte. Vilka puckon går på det här? Förmodligen unga tjejer som inte vet att man kanske ska tänka lite kritiskt innan man går på något. Enl en läkare som är med i Plus kan det här hormonet dessutom ge ökad risk för bröstcancer!

Den värsta produkten av det här slaget är ett plåster som jag läste om i Aftonbladet. Man skulle sätta det under fötterna när man sover så dras fettet ut och man blir smal utan träning och utan bantning! Fiffigt. Eller hur? Det var jättemånga människor som gått på det här och var jättearga och besvikna på produkten och företagen som lurat dem. NO SHIT SHERLOCK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback