Jag har blivit galen

Jag blev ju medlurad av min kompis och kollega Linda till Concor för att testa att träna cross fit. Jag är helt frälst. Det är det roligaste jag provat på sen jag höll på gymnastik när jag var liten! Sjukt jobbig träning. Det är nästan så att man kräks och dör varje gång, men känslan av att pressa sig så nära gränsen som möjligt är häftig. Jag är den mest otränade personen där. Alla är sjukt tränade och starka. Jag är sjukt sladdrig och svag. Men inte så länge till känner jag. Jag gör framsteg hela tiden och på en månad har jag minskat 8 cm i midjan och jag orkar mer och mer på träningen.

Idag var en så trist dag. Det bara regnade och jag vaknade aldrig riktigt. Till slut bytte jag om och gick ut och sprang. Japp! ni hörde rätt. Jag gick ut i regnet och sprang. Jag har blivit galen och det tackar jag www.concorcrossfit.se för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback