Är huvudet dumt får kroppen motion

När jag åkt över med färjan och ska gå på bussen upptäcker jag att mitt busskort gått ut. Då upptäcker jag även att de tagit bort biljett automaten vid hållplatsen. Jag upptäcker även att vår busschaufför inte alls är en man med glatt humör. Det var bara att kliva av, åka färja hem, gå upp för långa backen, hämta busshäfte och försöka igen. Så nu sitter jag här på färjan för tredje gången på morgonen och hoppas att den här starten inte är.ett tecken på hur dagen kommer att fortlöpa.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ok. Det verkar fortsätta. Busshäftet jag hämtade var tydligen för gammalt så det får man inte åka på... Jag fick be det snällaste jag kunde och visa mina mest ledsna ögon för denhär busschaufffören och efter någon minuts betänketid fick jag följa med.

2012-11-05 @ 06:51:36
URL: http://dagensalva.blogg.se
Postat av: Jenny

Och så gick bussen sönder också...

2012-11-05 @ 16:48:26
URL: http://dagensalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback