Hur man smular sönder sin mammas självförtroende

Jag provade mina gamla jeans och en gammal topp som jag brukade ha innan Tyra flyttade in i min mage. Till min stora lycka kunde jag ha dem! Jag blev så klart jätteglad och superstolt så jag visade glatt Erik och ställde mig och speglade mig och kollade bakom och framför. Profil.. ok den var inte helt ok, men rakt framifrån såg det rätt hyfsat ut. Plötsligt kommer Alva och ger mig en bamsekram och borrar in ansiktet i min mage. Det är ju i den höjden hon är. Hon myser verkligen in ansiktet i magen på mig...
Jag: "Är du lite kramig idag?"
Alva: "Ja, det är så mysigt att mysa med din mjuka fluffiga mage."
Jag: "...."

Jag tog av mig jeansen och satte på mig mjukisbyxorna igen. Vem försöker jag lura?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback