Gröna Lund!

Herre gud! Vi har ju fått en totalt orädd dotter! Hon skulle åka varenda grej på grönan i söndags. Syster Jessica var hängde med tillsammans med hennes barn. Mamma var med också. Vi hade verkligen en superhärlig dag. Inget bråk och bara glada barn. Till och med lilla Freja och Tyra var glada och hade kul. Tyra började peka på en karusell och prata jättemycket så jag tog upp henne ur vagnen och gick fram till den. Då blev hon helt hysteriskt lycklig och skrek/pratade/skrattade. Tyra, jag och Alva åkte veteranbilarna tillsammans. Alva och Tyra satt fram och körde med en ratt var och jag satt bak och höll i Tyra för hon satt och hoppade, skrek och skrattade och slog på sin ratt. Jag kunde inte ta så många bilden eftersom jag var med och åkte de flesta karusellerna. Men vi köpte kortet de tar när man åker flygande mattan ut ur lustiga huset. Den bilden är väldigt representativ för hur Alva hade det hela den dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback