Vem är mamma??

Tyra har lärt sig att visa var olika saker är. Hon pekar med hela kroppen och visar att hon fattar grejen. Hon har inte fattat vem mamma är... Jag verkar vara helt oviktig för henne!
Jag: "Tyra, var är lampan?"
Tyra tittar och sträcker sig efter lampan.
Jag: "Braaa! Var är Alva?"
Tyra tittar på Alva.
Jag: "Braaa! Var är taket?"
Tyra tittar på taket.
Jag: "Braaa! Var är kisse?"
Tyra tittar på kisse och pipper glatt när hon ser honom.
Jag: "Braaa! Var är mamma?"
Tyra tittar på lampan.
Jag: "Det är lampan. Var är mamma?"
Tyra tittar på taket.
Jag: "Det är taket. Var är mamma?"
Tyra tittar på Alva.
Jag: "Det är Alva. Var är mamma?"
Tyra börjar leka med sina händer.

Jag har bara förstört min kropp för din skull! Det minsta man kan begära är väl att du kan lära dig vem jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback