50-års fest!

Festen i lördags var halvlyckad. Det är inte bra att ha fri bar på fester. Många drack på tok förmycket och gjorde tokiga saker som jag hoppas att de skäms för dagen efter. "Födelsedagsbarnet" var lite besviken på att folk inte kunde hantera fri bar och det förstår jag verkligen.

Det var kul att träffa alla släktingar. Morfar var där och han är alltid härlig! Han blev också lite rund under fötterna och var väldigt kramig! Han gick och kramades med alla barnbarn och poserade för kamrorna.

Jag åkte taxi hem så jag kom hem med 00.05 färjan. Ekerö taxi är hur bra som helst! De frågade vilken färja jag ville hinna med och sa "det ska vi försöka fixa!" och det gjorde de så klart! Taxin var framme precis när färjan kom så jag behövde inte vänta ute i kylan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback