Sjuka tankar

Nu är sötsuget helt vidrigt! Igår var jag på barnkalas där det serverades marängsviss, ballerinakakor, rån, kanelgifflar, pepparkakor och skumtomtar (?). Jag var tvungen att dricka två koppar kaffe för att jag inte skulle gå loss på godsakerna! Alva fick en godispåse i fiskedammen som nu ligger och ropar på mig i skåpet. hon tycker inte om godis så hon kommer inte sakna den. Nu går jag här och tänkter att jag ska trycka i med den påsen och säga att jag kastat påsen. Jag går också och letar i skåpen efter andra godsaker som jag kanske har glömt bort att jag har. Alva är på dagis idag, så jag är ensam hemma med Tyra. Ingen skulle veta att jag hade ätit godis... då gills det inte, eller?

Det är ju helt stört att tänka så! Snacka om på gränsen till ätstörningar! Eller det kanske inte ens är på gränsen?

Kommentarer
Postat av: lilla morbror

att sluta med socke är jämförbart med heroin tror jag...



men du klarar det.



jag skulle synda igår, men mådde illa efter 4 godisbitar...

2012-01-23 @ 22:52:45
Postat av: Jenny

Heroin tror jag är överdrivet. Att sluta tvärt med heroin kan man dö av, men svårare än nikotin tycker jag att det är.

2012-01-24 @ 09:59:13
URL: http://dagensalva.blogg.se/
Postat av: lilla morbror

menade själva suget, begäret är lika stort

2012-01-24 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback