Ny länk

Jag har lagt till en ny länk. Den går till min kusin Victors blogg. Han och några studenter från Uppsala gör ett utbytesår i Australien, Canada och Nya Zeeland. Victor ska till Australien och jag är sååååå avis på honom. Just nu är han på Gili Trawangan som är min favoritplats på jorden! Titta in på den om ni är intresserade av resa och bo utomlands. Den kan ni även läsa om i syster Idas blogg. Hon pluggar just nu foto i Santa Barbara.

Vad roligt det skulle vara att köra en jorden runt och hälsa på släkt i USA och Australien! Jag har ju en kompis i Mexico också så där skulle man kunna ta ett stopp... åh vad härligt det är att drömma om resor man vill göra. Tillbaka till verkligheten och möjligen en veckas charter till Cypern i sommar/höst. Nästan samma eller..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback