Lite känslig tjej 7

Alva: "Här kommer en HAJ!!" Hon pringer omkring med sin bandyklubba som hajfena.
Jag: "Oj, akta dig Tyra det är en haj här!"
Tyra gör pruttljud mot hajen.
Alva: "Nu kommer den upp till er i båten." Hon klättrar upp till oss i soffan.
Jag: "AAAAAHHHHH! NEEEEJ! HJÄLP MIG TYRA! RÄDDA MIG FRÅN HAJEN!"
Tyra tittar på mig som att jag är dum i huvudet.
Alva: "AMAMAMAMAM! Nu käkade hajen upp er."
Jag: "Oj då. Jaha, då ligger vi i hajens mage nu då Tyra." Jag tittar på Alva och ser att hennes stora blå ögon börjar fyllas med tårar och hakan darrar.
Alva: "Men nu tycker jag att vi slutar leka den här leken om ni ska vara i hajens mage för det tyckte jag blev ledsamt... UUUÄÄHÄHÄHÄ!
Jag: "Men gumman det var ju du som var hajen som åt upp oss! Kom så kramas vi lite och leker något annat sen..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback