Kort men jobbig promis

Efter tre dagar, instängd med Alva och Tyra i huset, blev jag smått sinnesrubbad och tog ut barnen på en promenad. Eftersom Alva är hostig ville jag inte att hon skulle gå så mycket. Hon fick åka på ståbrädan nästan hela vägen. Vi gick 3 km bara, men med en vagn på 16 kg (iof på hjul, men ändå tung i uppförsbackar!) fylld med en 9 kg bebis och en Alva på 17 kg på brädan blev det rejält jobbigt! Jag fick tänka Rumpa, lår, rumpa, lår i takt med mina steg.

Imorse var det dags att väga mig, men det glömde jag helt bort så jag får ta det imorgon. ska bli spännande att se om det är någon skillnad sen förra veckan då jag tappat ett kg.


Kommentarer
Postat av: lilla morbror

skit i vågen...



använd måttband istället, det är mer tillförlitligt

2012-01-19 @ 20:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback