Glammigt liv

Man lever ju ett sjukt glammigt liv. Under julhelgen har jag blivit kissad på, torkat kräka och trampat i diarré.

På julaftons morgonen satt Tyra i mitt knä och läste i en bok hon fått i julstrumpan. Som tack kissade hon på mig.

På annandagens morgon kom Alva in och väckte mig för hon behövde kräkas. Det kom inget, men det kom lite senare på Eriks täcke, kudde och på soffan.

Senare samma dag bajsar Tyra. När jag byter på henne ser jag att hon också är dålig i magen. Jag slänger snabbt blöjan och knyter ihop påsen. Då känner jag att det känns konstigt under foten. Jaha! Se där! Jag har trampat i bajs! Fram med spriten. Sprita golvet. Sprita foten, sprita händerna. Livrädd att bli smittad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback