Tropikariet på Kolmården

Erik skulle visa Alva en orm som låg bakom ett jätterent glas...
Erik: "Alva! Kom och kolla på den här ormen!"
Alva: "Var då?"
Erik: "Här." TJONG! Han tjongar i huvudet i glaset och lämnar en fettfläck efter sig.
Jag: "OOOAAAHAHAHAHAHAHA!!!! JAG DÖÖÖÖÖR!!!! HAHAHAHAHAHAHA!!!!"
Jag på vägen till bilen: "HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!"
Jag i bilen: "HAHAHAHAHAAHAHAHAHA!!!"
Alva i bilen: "Men mamma nu får du ge dig!"
Jag kunde inte släppa det. Jag asgarvar nu när jag tänker på det!

fettfläcken

Det sprang en massa små apor fritt i ett rum i tropikariet. Vi trodde inte de var så tama som de var. En hoppade upp på Alvas rygg bakifrån utan att hon var beredd...
Alva: "OOOOAAAAAAAAAA!!! TAAAAA BOOOORT DEEEEEEEN!!!"
Apan hoppade blixtsnabbt därifrån, men Alva fortsatte gråta. Vi var inte ensamma i rummet och vi var inte ensamma om att skratta ihjäl oss innombords... och lite utombords också för det var väldigt svårt att hålla sig för skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback