Show no mercy!

Jag, Alva, Tyra och min mamma satt i bilen på väg hem till mamma för att äta Ruccola macka. Det står två killar ivägen där jag ska köra.
Jag: "Men hallå... kan de flytta på sig?"
Alva: "Ja, annars kör vi på er."
Jag: "Ja, och det vill vi ju inte göra."
Alva: "Nä, även om de är främlingar."
Jag: "Precis, vi vill ju inte köra på någon."
Alva: "Men om det är en dumming då? Dem vill vi väl köra på?"
Jag: "Nä det tycker jag inte. Vi behöver ju inte köra på dem med bilen för att de är dummingar."
Alva: "Men då kan de ju fortsätta vara dummingar,"
Jag: "Ja, men då låter vi polisen ta hand om dem och kasta dem i finkan."
Alva: "Jaha...men täck om de tjoffar ihop dem två och två. Då kan de ju leka och ha kul i finkan."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback