Vägningsdag

Jag har varit väldigt omotiverad på sista tiden. Jag har ätit socker. Godis, kakor och tårta. Helgen bjöd ju på två kalas och jag pallade inte trycket... Jag är en svag människa. Jag har inte heller gjort plankan på en hel vecka. Det har gjort att jag fått ont i bäckenet igen. Jag vet ju att när jag är duktig och gör den så har jag inte ont.

Ja, ja. Nu är det ny vecka och jag har fått tillbaka motivationen så nu hoppas jag att totalen står på - 6 nästa vecka. Den här veckan stod vågen på -100 gram vilket jag räknar mer som +-0 eftersom det är så lite.

Totalt -5,7

Kommentarer
Postat av: lilla morbror

du svag???



jo jävlar...

2012-04-27 @ 08:45:41
Postat av: ida

Idag började jag med att göra plankan när jag ska stretcha! Höll på att dö efter fem sekunder...men bättre ska jag bli på det :D du motiverade mig!

2012-04-28 @ 02:46:52
URL: http://aidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback