Påskgodis

Det är ju inte så lätt att inte äta godis under påsken! Jag åt av påskkärringarnas godis och jag åt några bitar av syster Jessicas påskägg och några aladdin bitar. Av påskkärringarnas godis vet jag inte hur mycket jag åt, men det blev inte så mycket eftersom Erik köpte sånt han vet att jag inte tycker om och jag hällde ganska mycket till påskkärringarna. Igår åt jag sju eller åtta bitar godis och jag mådde så illa hela kvällen! Det gäller bara att komma ihåg den äckelkännslan man fick sist man åt godis, men det är svårt! Nu känner jag att sockret gör sitt och jag är lite smådarrig och har svårt att tänka på annat än godis idag. Det är nästan som att man är lite socker-bakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback