Ny nattlampa

Innan jul hade vi min sänglampa tänd på natten som nattlampa. Jag vill kunna se Tyra direkt utan att behöva tända på natten. Det har inte varit optimalt eftersom den är för ljus för att agera nattlampa. I Julas ställde vi in en adventsljusstake i fönstret. Den var perfekt som nattlampa. Problemet är att den står kvar... Den känns liksom inte lika perfekt i April... Det är dags. Jag ska till Vällingby och köpa presenter till Alva och nu ska jag nog ta tag i nattlampsinförskaffningen också.

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha men det glömde du! Det sa du inte ens till mig ; )

2012-04-17 @ 20:38:36
Postat av: Jenny

Otippat att jag glömde det...

2012-04-18 @ 21:18:14
URL: http://dagensalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback