IKEA.. Endast de starkaste överlever!

Vi tog en tripp till IKEA igår. Jag lånade nämligen en så otroligt skön kudde av svärmor när vi var hos henne och Bertil i helgen. Jag ville också ha en. Vi åkte så vi kom dit lagom till lunch. Det var ju vardag så vi trodde vi skulle vara ganska ensamma där. Vi räknade inte med att varenda föräldrarledig människa skulle vara där och äta lunch samtidigt! Till och med Alva tyckte att det var för livligt i resturangen och tyckte att vi kunde ha ätit på Mc Donalds som hon såg på vägen. Jag kunde bara hålla med...

Vi skulle som sagt köpa en kudde... ENDAST en kudde... Vi kom hem med:
Stearinljus
Två kuddar
härtformad iskubsform
4 st örngott
En skoförvaringsgrej till garderoben (jag får inte ha en egen garderob till mina skor längre..)
2 st toalettborstar
2 st storpack med servetter
2st fodral till kuddarna
hängare att hänga på dörren
citruspress
4 st smörknivar
10 st handdukar
tvålpump
4 st klappstolar

det är tur att man inte är där så ofta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback