Första vardagen

Idag jobbar Erik och Alva går på dagis. Nu är vi tillbaka i vardagen. Tyra sover och jag sitter och funderar på vad man ska hitta på en regnig dag som denna. Ska nog ta det lite lugnt och njuta av tystnaden. Man vet ju aldrig hur länge den varar. Planen var att åka till Vällingby för att köpa mig lite kläder i min nya, lite mer "generösa", storlek, till ett möte jag ska på imorgon. Vädret satte stopp för det. Jag går inte ut mer än nödvändigt i det här regnvädret.

Dagar som denna är man glad att man inte har hund! Fast katten är inte så rolig när det spöregnar heller. Han blir sur och grinig och går och tittar på en som att man är världens elakaste katt-plågare som gör så han blir blöt. Förlåt ers höghet! Köp ett paraply om du inte vill bli blöt. Nähe nä du har inga tummar nej så du kan inte hålla i ett paraply. Livet är hårt ibland kisse.

Kommentarer
Postat av: ida

hahahahhaha Sigge då! Synd om honom ju.. ;)

2011-09-19 @ 19:09:24
URL: http://aidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback