Desperate housewife

Börjar känna mig som en av kvinnorna på Wisteria lane. En housewife. Kanske inte utseendemässigt, men jag har fixat middag varje dag utom en sen Erik började jobba. Det är riktigt bra för att vara mig. Mina systrar brukade säga att jag måste träffa någon som kan laga mat, annars skulle mina barn svälta ihjäl. IN YOUR FACE!



Här kommer bildbevis på en av middagarna. Lax på en bädd av spenat, rödbetor och fetaost med lite valnötter sprinklat (kan man sprinkla valnötter?) över.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan det ha varit för att du en gång gjorde sockerkaks smet som vi åt direkt ur bunken alltså utan att baka något av den hahah vi åt upp hela smeten och mådde sådär efteråt...

2011-10-01 @ 21:19:20
Postat av: Jenny

Hahahaha! Men vad vidrigt! Det hade jag nästan förträngt.

2011-10-02 @ 09:32:52
URL: http://dagensalva.blogg.se/
Postat av: ida

fast du har ju träffat någon som kan laga mat..

2011-10-02 @ 11:08:24
URL: http://aidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback