Ingen vanlig dag!

Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag!! Till födelsedagsmiddag blev det en riktig gourmet mat. Alva fick korvstroganoff med makaroner, Erik åt mackor för hans färskpasta brändes och jag åt youghurt med flingor och två mackor som jag lyxade till med vitlöksost... Får ta igen det i helgen.

Jag fick en morgonrock av Erik för det har jag önskat mig. Det är skönt att ha när man sitter och ammar på natten och när man måste gå upp och byta blöja. Jag provade den och den gick knappt runt mig... Small har han köpt! Jag frågade hur han tänkte då och han förklarade att han hade provat den själv och den passade på honom och då borde den passa mig. Igen.Hhur tänkte du då? Hehehe inte lätt det där med storlekar. När Alva fyllde fyra frågade han om Alva hade storlek 86. Hon hade då 110.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Då kan ju jag kontra med att Jocke brukade köpa kläder åt mig i storlek Large, efter ett tag frågade jag varför han köpte Large eftersom jag ju inte riktigt är det. Han trodde L betydde "liten". (pucko!)

2011-10-24 @ 13:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback