Dagens planka

Har lagt till en ny kategori. Dagens planka. Jag har en kompis som är superduktig på träning. Hon är utbildad personlig tränare. Hon har gett mig några övningar för att platta till magen. Det började med plankan på knä och armbågarna. Målet var då 3x2 minuter. när jag klarade det skulle jag göra på händer och fötter. Målet ät 3x2 minuter. Jag är lååångt från målet och jag fuskar hela tiden. Jag tänkte att om jag tvingar mig själv att rapportera här i bloggen så kanske jag känner mig tvungen att göra övningarna.

Dagens resultat är 3x45 sekunder... som sagt, långt ifrån målet. Det är meningen att jag ska göra sneda plankor också, men det struntade jag i idag. För jag är en dålig kvinna i en tjock kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback