Blottat bröst

Jag, Alva och Tyra var och träffade en kompis till mig och hennes två barn som är i samma ålder som Alva och Tyra. Hennes lilla tjej fyller ett år den 10/11 i år. Hon har en storlek större än Tyra... Jag har verkligen snäppet större bebis och hon har snäppet mindre bebis.

Vi käkade lunch på Jungfrusunds Marina. Det är verkligen jättefint där, men min mat var bland det sämsta jag ätit. Jag tog köttfärslimpa och den var som tuggummi och brunsåsen var nästan vit.

Nog om det. Jag var såklart tvungen att amma samtidigt som jag äter den här risiga maten och när jag blottar bröstet som mest tittar jag upp och förbi går Rickard Sjöberg från postkodlotteriet och TV4. Om han nämner något om en vulgär kvinna med ett naket hängbröst på en lunchrestaurang i TV så vet ni att det är mig han pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback