V32

Jag går idag in i v32. Är på dag 31+0. Här är bilder jag tog igår. Tycker det är så konstigt att alla tjatar om hur stor jag är när jag ligger exakt på medelkurvan enl barnmorskan. Vet inte om det är så att folk jämför med hur man såg ut innan eller om folk inte har så bra koll på hur stor magen behöver vara för att rymma en 40 cm lång bebis. Magen måste vara stor då.

Ni behöver kanske inte lägga märke till att mina trosor är så försmå att det syns genom klänningen.. men kolla in vaderna! Helt sjukt. Igår var de 46 cm i omkrets. "Hej här kommer jag med mina halvmetersvader!"




Kommentarer
Postat av: Jessica

Va fiiiin du är!!! Ja alla säger alltid men GUUD va stor du är du är ju kläck färdig nu. A fast nej.

Jättefina klänning : )

Puss på dig syster <3

2011-05-13 @ 11:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback