Trött kvinna i en trött kropp

Jag jobbade några timmar natten mellan måndag och tisdag. Det visar sig att jag inte orkar jobba på det sättet längre. Antingen är det för att jag är gammal eller för att jag är gravid. Tisdagen är som en dimma. Jag gick och la mig i sängen direkt efter Alva hade ätit middag. Jag orkade inte ens äta. Alva låg också i vår säng och vi läste lite och myste en stund tills Erik kom hem. Då ville hon hellre vara med honom. Det kan jag förstå. Världens tråkigaste mamma! Efter Erik hade nattat Alva frågade han om han skulle släcka lampan i sovrummet, men jag tackade nej för jag skulle gå upp och äta. Efter det är det bara svart tills Erik gick och la sig. Då klädde jag av mig och gick och la mig på riktigt. jag var faktiskst riktigt utvilad i morse. Men det var då det. Nu sitter jag här och längtar efter kudden igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback