Taxi

Jag ska till Danmark imorgon och kommer att flyga kl 06.50. Erik behöver bilen så jag måste åka taxi till Arlanda. Det var inte det lättaste att få dit någon. Ekerö taxi hade inga bilar lediga vid den tiden imorgon, Taxi Stockholm hittade inte det på kartan och jag vet tvungen att ha en gatuadress. jag tror att det är Ekerövägen eller gamla landsvägen, men jag är långt ifrån säker. Försökte söka på google, eniro, hitta.se trafikverkets hemsida. Fanns ingen adress att få tag i. De kunde alltså inte hjälpa mig. Då ringde jag Taxi Kurir istället. Telefonisten jag pratade med visste precis vilket färjeläge jag pratade om för hon hade "åkt båge där med gubben förra sommaren". Tack gode gud för det! hon hjälpte mig och jag har nu förhoppningsvis en taxi som väntar på mig kl 04.05 imorgon vid färjan.

Jag ska gå upp kl 03.30 imorgon och jag kommer hem ca kl 21.45. Låååång arbetsdag! Tur att de håller i pengarna på mitt jobb så vi inte får åka för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback