Sanningen hör man från fyllon och barn

Jag står i duschen, Erik står vid spegeln och fixar håret och Alva står och babblar med oss. Erik kladdar vax i håret och ruffsar till så det står åt alla håll.
Erik: "Så! Är jag fin nu?"
Alva: "AAAHAHAHAHAAHA!!!"
Jag: "Tok-pappa ser helt galen ut i håret!"
alva: "Ja! Pappa seth hengt ganen ut i håthet!" (Ja, pappa ser helt galen ut i håret.)
Erik fortsätter med håret, jag fortstätter duschandet och Alva fortsätter babblandet.
Alva: "Men mamma titta på pappath åht nu thå! HAHAHAHAHAHA!" (Men mamma titta på pappas hår nu då! HAHAHAHA)
Erik: "Men jag är ju färdig nu så ni kan sluta skratta..."
Jag: "OOAAHAHAHAAHHAHAHAAH!!! Det där åker lätt upp på bloggen!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback