V36

Är nu i vecka 35+5. Bilden nedan är från igår. Har haft rätt ont i ett par dagar nu och förvärkarna har ändrat sig lite. Det gör lite mer ont i ryggen nu. Har bara haft ont i magen tidigare. Slemproppen har börjat släppa också.

Fick hem en TENS apparat igår. Det står att man inte får leda strömmen genom bebisen och man ska undvika att ha elektroder på magen. Det är ju i magen jag har mest ont! Jag satte låååångt ner nästan i ljumskarna och sen på ryggen. Bebisen fick spelet och korvade omkring i magen och slutade nästan direkt när jag stängde av apparaten... har jag elektrifierat min bebis nu?? Måste kolla med barnmorskan hur man ska göra.

Är otroligt trött på min oanvändbara kropp nu. Var iväg till staden igår. Gick på coop, käkade lunch med mamma, gick till cubus och var på babyproffsen i brommablocks. När jag kom hem sen hade jag så ont så jag fick hitta på en rolig lek med Alva som gick ut på att jag var sjuk och hon fick ta hand om mig och laga mat och ge mig medicin. Tur att det bara var en lek för hon lagade havregrynsgröt med ketchup på... Men efter maten fick jag kanelbulle, vaniljdrömmar och kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback