Går in i v35 imorgon

Är idag på v33+6 alltså sista dagen i v34. Imorgon går jag in i v35. Helt stört faktiskt. Nu börjar det närma sig och det är ju på tiden eftersom jag har varit gravid i minst 2 år nu... känns det som i alla fall!

Nu börjar det nästan bli jobbigt att lägga upp bilder på mig. Hoppas ingen sitter och äter när ni läser bloggen för då kan det hända att ni tappar aptiten. Man skulle kanske skulle kunna använda dessa bilder som preventivmedel för tonåringar! Vem vill se ut så här liksom? Åh, jag är så full av bra idéer... Ska ringa RFSU på en gång tror jag.

När bebis är ute vore det kul att lägga upp efter bilder regelbundet för att visa hur lång tid det tar att komma tillbaka till utgångskroppen. Vissa tror ju att det är som i hollywood. Ploppa ut tvillingar och sen gå på röda mattan i "size zero" en vecka senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback