Besök på kontoret

Igår tog jag med Tyra till kontoret. Jag har ju hält smält smör på min nya mobil så jag var tvungen att lämna in den. Igår skulle även en annan mammaledig tjej dit med sin bebis så jag tänkte att det passade bra att åka då så jag fick se hennes lilla också.

Många var på semester och kontoret ekade tomt. Därför hördes utsvulta Tyras vansinnesvrål extra bra och störde förmodligen de stackarna som jobbade extra mycket. Vilorummet var upptaget och jag ville inte sitta i kontorslandskapet och flasha tuttarna. Jag väntade några minuter sen stod jag inte ut längre och satte mig i ett konferensrum med glasvägg... jag satte mig med ryggen mot glasväggen och skylde mitt nakna bröst med en filt. Jag kommer aldrig vänja mig vid att amma offentligt! En liknande lösning fick tillämpas på lunch-haket. Där fick jag sätta mig i ett hörn med ryggen mot restaurangen och amma. Jag var på kontoret i en och en halv timme och hon åt tre gånger! Bara för att man inte vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback