Tydligen inte glasklart för vissa

Jag käkade lunch med tre killar, varav den ena vet att jag är gravid. De andra två känner jag inte så bra. Den ena misstänkte att jag var gravid, men vågade inte riktigt fråga.
Misstänksam lunchare: "Matthias ska ju bli pappa här nu vilken dag som helst."
Jag: "Jaha, vad kul är det första?"
Matthias: "Ja, det är första. Jättespännande."
Misstänksam lunchare: "Har du ett barn eller?" Han tittar på mig.
Jag: "Ja, jag har ett barn. En dotter och är snart fyra år."
Misstänksam lunchare: "Jaha..."

Hahahahaha! Han vågade verkligen inte fråga! Jag sa inget förns efter ett tag.


Kommentarer
Postat av: ida

Nej det e ju pinsamt om du inte vore det och så frågar han

2011-01-15 @ 11:43:18
URL: http://aidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback