Familjen Björns humor

Vi är inte kända för att ha bra humor i min familj. Felsägningar är en av de roligaste sakerna vi vet. Jag önskar att någon av syrrorna eller mamma var här igår kväll. Antikrundan började igår och jag är så otroligt tantig i min TV-smak så har jag längtat som en galning!
Jag: "Åååh! Äntligen har Antikbörjan rundat!"
Erik: "Va?"
Jag: "OAAHAHAHAHAHAAHHAHAHA...
Erik: "Ja.. det var ju roligt.."

En timme senare.
Jag: "...HAHAHAHAHAHAAHAHAHHA...
Erik: "Men ge dig nu."

Senare i sängen:
Jag: "...hihihihihihi!"

Kommentarer
Postat av: ida

Hahahaha

2011-01-15 @ 11:43:53
URL: http://aidah.blogg.se/
Postat av: lilla morbror

humor



hahaha

2011-01-16 @ 01:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback