Konstnär

Alva vaknade väldigt tidigt imorse. Jag tyckte det var onödigt att alla skulle gå upp så där tidigt, så jag gick upp och fixade frukost till mig och Alva så fick Erik sova vidare. Efter frukosten låg vi i soffan och tittade på bollibompa jättelänge innan hon till slut tröttnade. Då tog vi fram lite papper och pennor så fick hon rita en födelsedagsteckning till mormor som vi skulle fira idag. Hon ritade ett superfint proträtt av mormor och hennes hus. Hon skrev "momor" och "Alva". Helt själv. Så himla duktig. Mormor hade till och med ögon, hår, mun och tänder. Jag tog tyvärr inget kort på den teckningen, men här är ett annat konstverk som hon gjorde igår när vi tittade på backhoppning. En skidåkare med röda skidor (de röda är tydligen snabbast..). Lägg märke till tårna! Hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback