Julpyssel

Jag kände mig kreativ när jag var på panduro i höstas och föreslog att vi skulle julpyssla i år. Idag var dagen för julpyssel. Min syster Jessica kom med sin familj och min mamma kom. Vi pysslade ljuslyktor av barnmatsburkar, tomtar och snögubbar av flirtkulor, en julpalm (?) av toarulle och crepepapper, några pyntade papperspepparkakor och en rackarns massa pepparkakor med kristyr och nonsstop. Vissa av Adams pepparkakor fick lim istället för kristyr, men det gick ju bra det också. Hoppas Jessica och Roger håller reda på vilka som är vilka bara...

Här är dagens alster! Ganska imponerande tycker jag! Alva satt länge och pysslade. Adam tröttnade lite tidigare och ville hellre leka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback