Allt detta för en snorkråka

I natt vaknade Tyra klockan tolv för första nattamningen som vanligt. Hon åt och somnade vid tutten så jag la ner henne i hennes säng. Några minuter senare vaknade hon och var hur pigg och glad som helst! Hon skrattade åt allt jag gjorde. Jag försökte förklara för henne att det var sovdags inte busdags, men det struntade hon fullständigt i och fortsatte skratta. Till slut somnade hon... och vaknade kl två. Hon var täppt i näsan och hade svårt att andas och svårt att äta. Mellan kl två och sex sov hon bara några minuter i tagen. Hon kanske sov en timme sammanlagt. Runt sextiden låg hon och fräste och ut kom världens största snorkråka som jag torkade bort. Efter det tog det bara några sekunder innan hon somnade och sov som en stock.

jag är helt slut som människa idag! Det är tur att mina barn har världens bästa pappa så jag fick sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback