V30

10 veckor kvar nu. Bit ihop. Var hos barnmorskan idag och erkände för henne att jag faktiskt inte orkar mer nu. Hon bokade in mig till läkaren nästa vecka för att diskutera sjukskrivning. Konstigt att det ska vara så svårt att erkänna att man inte orkar. Jag kände mig som en dålig, svag kvinna som inte orkar göra det kvinnor i alla tider har gjort.

Bebisen har lagt sig långt ner med huvudet, men det är inte fixerat än. Det kanske inte fixeras den här gången heller, vi får se.

Här kommer en ny bild.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vad glad jag blir att höra att du ska ta det lite lugnare. Blev lite orolig när du skrev att du hade värkar som gjorde ont, det ska dom inte göra riktigt än ju. Jag tycker du ska ligga på soffan o äta praliner :) När jag väntade Melle hade jag värkar som inte gick över när det var ca 2 mån kvar, då blev jag sjukskriven på heltid. Jobbet var asstressigt, jag tror det var därför mer än att det var så jobbigt att röra på sig egentligen. Jag tycker du varit tapper som gått upp så löjligt tidigt på morgnarna så här länge

/kram Åsa

2011-04-29 @ 09:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback