Thorax imorgon

Ska till Thorax imorgon och kolla upp hjärtat. Jag har hjärtklappning och när jag har det känns det som att jag inte får någon luft. Jag hade så när jag väntade Alva också så jag tror inte att det är något farligt. De gjorde en utredning den gången också och kom inte fram till något. Det är väldigt obehagligt bara när det händer och det verkar hända oftare och oftare och hålla i sig längre och längre. Känner att jag börjar ta slut som människa och jag längtar verkligen efter att bebisen ska komma. Jag vill vara funktionell igen!

Sammandragningarna kommer också oftare och oftare och gör ondare och ondare. Jag måste nog inse att jag inte kommer orka jobba i två månader till.

Så! Nu har jag gnällt lite!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Man måste få gnälla. : )

2011-04-27 @ 09:03:12
Postat av: kenneth aka obelix

tror det finns på vår morsas sida, ingela och jag har det iaf...

2011-04-28 @ 10:38:00
Postat av: Jenny

Jag hade så starkt och fint hjärta. De kunde inte se några andra orsaker till min hjärtklappning än graviditeten.

2011-04-28 @ 19:25:50
URL: http://dagensalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback