Korkboll!

Jag var hos doktorn idag för jag har lite strul med hjärtklappning och jag får episoder (som doktorn kallade det) av att jag känner att jag inte får i mig någon luft. Det är inte tungt att andas på något sätt, men det är som att kroppen inte får syret i det jag andas in. Ganska läskigt när det händer och ibland blir jag lite snurrig och armar, ben och läppar börjar pirra. Hon trodde att de båda sakerna hörde ihop, jag är mer tveksam till det. Hon skulle i alla fall remittera mig vidare för att utreda hjärklappningen - igen! Jag gjorde det när jag hade Alva i magen och det visade inte ett smack. Doktorn frågade om jag hade några önskemål om sjukhus och jag sa nej eftersom jag inte vet så mycket om sjukhusbranchen.
Doktorn: "Karolinska i Solna då? Blir det bra?"
Jag: "Ja... eller kanske SÖS? Det ligger närmare jobbet."Jjag har inget som helst förtroende för Karolinska sen morfar låg på Thorax och sa i panik första bästa sjukhus som ploppade upp i hjärnan. Nu när jag sa till Erik att hon remitterat mig till SÖS kom jag på att jag jobbar ta mig tusan granne med St Göran! Korkboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback