Slut som människa

Jobbade från 06.40 på fredagen till 03.30 på lördagsmorgon. Hade en paus på ca två timmar då jag hämtade Alva på dagis, men på de två timmarna pratade jag med jobbet 5 ggr på telefon. Jag är inte pigg idag. Tur att det var "leka-ute-väder" idag så man kunde få lite frisk luft. Det hjälper så himla mycket. Synd bara att jag inte har några gummistövlar så till slut måste man gå in för att man är kall och blöt om fötterna. Har sagt att jag ska köpa gummistövlar i fem år nu... det känns så tråkigt att lägga pengar på.

Fick en hotelnatt och brunch på Rival av Eriks familj i bröllopspresent. Det känns som ett välkommet avbrott i höstmörka vardagen. Har bokat 16/10. De verkar ha riktigt smarrig brunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback